Analiza cyklu koniunkturalnego: hossa i bessa.
Jak promować swoją firmę?
Aktualnie o sile typowej firmie nie świadczy wyłącznie to jak podchodzi do chociażby tematu jakości bądź cen. To oczywiście niezmiernie ważne czynniki, lecz fakty są takie, że w żadnym razie nie możemy pomniejszać znaczenia promocji. Są te branże, w których reklama odgrywa wielką rolę, są także te, w których nie odgrywa ona istotnej roli, lecz w zasadzie o reklamę należy zadbać! Naturalnie owy artykuł jest głównie adresowany do osób, które posiadają małą firemkę, typowo lokalną. W takim przypadku czymś zbędnym jest choćby to by inwestować środki w reklamę ogólnokrajową, a szczególnie, że to mało realne i drogie.
Można śmiało powiedzieć, iż w przypadku takiej firmy, która przede wszystkim swoją ofertę kieruje do ludzi z tylko jednego miasta, przykładowo Rzeszowa, najbardziej wskazanym wyjściem są wszelkiej maści media lokalne. Generalnie reklama w tych lokalnych mediach, np. stacji radiowej czy czasopiśmie, nie jest droga. Chociaż nie można wyłącznie ograniczyć promocji do tradycyjnych mediów. Również godne zainteresowania są lokalne portale internetowe, a nawet fora dyskusyjne. Weźmy choćby pod uwagę tzw. marketing szeptany. Gdy buzz marketing jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są całkiem dobre.
3. Zobacz więcej
4. Kliknij i zobacz
5. Sprawdź stronę