• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Analiza cyklu koniunkturalnego: hossa i bessa.

Jak promować swoją firmę?
Aktualnie o sile typowej firmie nie świadczy wyłącznie to jak podchodzi do chociażby tematu jakości bądź cen. To oczywiście niezmiernie ważne czynniki, lecz fakty są takie, że w żadnym razie nie możemy pomniejszać znaczenia promocji. Są te branże, w których reklama odgrywa wielką rolę, są także te, w których nie odgrywa ona istotnej roli, lecz w zasadzie o reklamę należy zadbać! Naturalnie owy artykuł jest głównie adresowany do osób, które posiadają małą firemkę, typowo lokalną. W takim przypadku czymś zbędnym jest choćby to by inwestować środki w reklamę ogólnokrajową, a szczególnie, że to mało realne i drogie.
Można śmiało powiedzieć, iż w przypadku takiej firmy, która przede wszystkim swoją ofertę kieruje do ludzi z tylko jednego miasta, przykładowo Rzeszowa, najbardziej wskazanym wyjściem są wszelkiej maści media lokalne. Generalnie reklama w tych lokalnych mediach, np. stacji radiowej czy czasopiśmie, nie jest droga. Chociaż nie można wyłącznie ograniczyć promocji do tradycyjnych mediów. Również godne zainteresowania są lokalne portale internetowe, a nawet fora dyskusyjne. Weźmy choćby pod uwagę tzw. marketing szeptany. Gdy buzz marketing jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są całkiem dobre.

1. Odwiedź stronę

2. Dowiedz się teraz

3. Zobacz więcej

4. Kliknij i zobacz

5. Sprawdź stronę

Categories: Handel

Comments are closed.